Kétszer erősebb a BMW M5-nél a legújabb kínai luxusszedán
A rendkívül alacsony légellenállású, de több mint 3 tonnás villanyautóban négy motor teljesít szolgálatot.
A rendkívül alacsony légellenállású, de több mint 3 tonnás villanyautóban négy motor teljesít szolgálatot.
Ezt a 625 lóerős BMW M5 Competitiont könnyen német rendőrautónak lehet nézni.
Ennek a bajor sportszedánnak kevés igazi ellenfele lehet az Autobahnon.
A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotor teljesítményét és nyomatékát sikerült még feljebb tornázni.
A bőven 1000 Nm feletti nyomatékú újdonsággal akár 333 km/h tempó is elérhető.
Itt a megoldás azok számára, akik még az M4 Competitiont sem találják elég erősnek és gyorsnak.
Az újdonság 180 lóerővel nagyobb teljesítményű, mint a méregdrága M5 CS.
Az összkerékhajtással felvértezett M4 Competition kiváló köridőt produkált a Nordschleifén.
A Manhart újdonságának csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
A valaha készült legerősebb sorozatgyártású Cadillacként jegyzett CT5-V Blackwingben különleges szív dobog.
A három M-es sportkocsin kívül a gyártó első M-es motorkerékpárja is a csapat részét képezi.
A mintegy 2 tonnás sportszedán kevesebb mint 10 másodperc alatt lő ki 0-ról 200 km/h-ra.
A bajor gyártó legerősebb közúti modelljének így mutat a praktikus kivitelű családi változata.
A BMW M5 CS a márka eddigi legerősebb közúti autója 635 lóerővel.
Az alaphelyzetben kéziváltós CT5-V Blackwing motorházteteje alatt egy kompresszorral megfújt hatalmas V8-as erőforrás rejtőzik.
Az újdonság még a gyengének abszolút nem mondható M5 Competitionnél is nagyobb teljesítményű.
Lassan egy éve, hogy bejelentették a csúcsmodell érkezését, amire, úgy tűnik, már keveset kell várni.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M5 Competitiont is egy picit unalmasnak tartják.
A bajor gyártónál a jelek szerint az M5 és az M5 Competition felett is van élet.
A Mercedes bejegyeztette az "E 73" jelzést, ami arra utal, hogy konkurenst kaphat a bajor über limuzin.